tisdag.

Just nu känns mitt liv jävligt bra, de känns som jag kommit upp på fötter.. bor i en 2a på söder tillsammans med min älskling och en bra vän till mig, en vän som gör allt för mig och jag för henne, en vän jag litar på, jag har sökt många jobb och hoppas på respons snart, ska börja gyma/sola. Jag och min älskling planerar en resa i vinter. Lägga undan pengar till det. Och jag har en familj som bryr sig.
Den här helgen kom in mamma ner va över helgen, men jag mådde inte speciellt bra, jesper drog iväg på äventyr de var inte planerat, planerna var att köpa mat och hyra film på fredagen för mami men så blev de inte och slutade med att han kom hem på söndagen, festade hela helgen utan att höra av sig eller svara på mina sms/samtal. Han kom på söndagen och fick förklara sig, jag hade nästan bestämt mig för att skita i oss skita i allt, men jag ville höra hans förklaring jag menar de är inte första gången han bara stänger av och inte hör av sig, tänkte att nu måste han ha slut på bortförklarningar, han hade inte någon bortförklaring utan sa att han skulle ta till hjälp att han hade bestämt sig för de nu. Detta har pågått sen han var 12 och de är inte acceptabelt, han är bättre än så! Så nu jävlar, nu ska han ta tag i sitt gamla liv och ordna upp de och de är just vad han behöver för de vet jag! :) Ååå han är så duktig.
Ni andra ha de bra, och tänk på en sak, ni har bara ett liv och en familj ta hand om det innan de är försent.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint skrivet min älskling!!

Du har ett vackert hjärta

puss & kärlek

2011-09-27 @ 22:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0