fredag mhmmm

har nu börjat med antabus, har nu börjat ta tag i mitt liv. Guuud vad allt har varit upp och ned, blir helt snurrig av att bara tänka på det!
Drickandet har tagit kol på mig och jesper, mig psykiskt och jesper både psykiskt och fysiktiskt, usch stackarn..
Så nu blir de andra tag. Har skrivit klart mitt cv idag också Matilda hjälpte mig GULLE DIG! Så måndag drar jag och Livja ut och delar ut, jippie. Hoppas på ett jobb inom kort, jag och min älskling bor ju själva nu åååh de är hur mysigt som helst. Fredag, snart kommer min bejb hem från jobbet de blir förrätt och varmrätt och bio på de!! Mysigt. Hoppas ni andra får en fin fredag. Godkväll ;)
Haha söt bild på oss från i tisdags, tvingade på honom masken, han ser så haha ja.. sötplutte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0