Måndag.

Hans jobbinterjuv gick bra, nu är de bara att hoppas!! :)
Vi åkte hem kollade film och käkade nu ligger vi hos honom i Hökarängen ska laga lite mat och mysa till Johan Falk som börjar halv tio. 
Catlin skrev precis till mig och frågade om vi skulle vara hos henne nån dag när de blir fint väder grilla och dricka gott, får dra med mig Jesper och Löken kanske! :) Happ vad mer, nej inte så mycket..får se hur de blir med resa nu när han kanske får ett jobb då har han sagt att vi ska spara pengar och dra till thailand i vinter ist de låter fan bra :)!! Han snackade så mycket om sist han var där mycket horor och skit men inget sånt den här gången haha nej men han har sagt att han faktiskt aldrig skulle kunna göra nått sånt mot mig och de tror jag inte heller, han säger att han är för kär aw plutten då! Jaja godnatt! <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0